todas as categorías

Inicio>noticia>Company News

2020 Feliz ano novo

Tempo: 2019-12-26 Golpea : 137

Feliz ano novo para os clientes e amigos de Jinde Tech
2019 é un ano moi importante para Jinde Tech, moitas grazas polo amable apoio e comprensión. Que a alegría do novo ano estea contigo durante todo o ano 2020.

Jinde Tech, hai máis de 13 anos especializada na produción de negatoscopio LED (tamén coñecido como visor de películas LED, lector de películas), utilizando a tecnoloxía de retroiluminación LED máis avanzada, un dispositivo de clip de silicona elástico de desenvolvemento propio, máis eficiente enerxéticamente, máis respectuoso co medio ambiente. e máis duradeiro.
Feliz-Ano-Novo-negatoscope-of-Jinde-Tech

Jinde Tech deséxalle un feliz ano novo

Se estás interesado ou tes algunha dúbida sobre o negatoscopio médico Jinde, visita o noso sitio web directamente en www.view-box.com. Fai clic no botón servizo en liña ou deixa a mensaxe. Jinde Tech proporcionar o negatoscopio de gama alta, todo o seu proceso consultores íntimos.